Vastgoedbeheer
Brick Vastgoed B.V. hanteert standaard bij de verhuur van panden het totale beheerpakket. Hierin onderscheiden wij 3 categorieën.
Totale beheerpakket
Financieel en administratief vastgoedbeheer
- Innen van de huurpenningen: controle op de huurbetaling van uw huurder en het doorstorten naar uw rekening. U ontvangt tevens maandelijks een actueel betalingsoverzicht.
- Bewaken van betalingen en huurachterstanden
- Aan en afmelden bij energie leveranciers
- Contracten afsluiten met energie leveranciers
- Verzorgen van aanmaningen en inschakeling van gerechtsdeurwaarder indien nodig
- Verrichten van betalingen in opdracht van de verhuurder
- Verzorgen van huurverhogingen en bijhorende schriftelijke kennisgevingen
- Berekenen en verrekenen van voorschotten en kosten van diensten en services
- Verzorgen van correspondentie tussen huurder en verhuurder
Technisch Vastgoedbeheer
- Verrichten van begin- en eindinspecties en inspectierapporten opstellen
- Verrichten van inspectie bij klachten
- Verrichten van periodieke en preventieve inspecties indien gewenst
- Afhandeling en oplossen van storingen en klachten
- Uitbrengen van onderhoudsadvies
- Offerte aanvraag, opdrachtverstrekking en controle op uitvoering onderhoud
Commercieel Vastgoedbeheer
- Vaststellen van de huurprijs
- Antecedentenonderzoek inkomensgegevens huurder
- Opstellen van huurcontracten volgens de geldende ROZ-modellen
- Toezicht houden op naleving huurovereenkomst
- Opstellen nieuwe of aanpassen van oude huurovereenkomsten
- Bezichtigingen met potentiële huurders
- Huurcommissie zaken in behandeling nemen en zo mogelijk beperken
- Behandelen van huuropzeggingen
- Na huuropzeggingen direct op zoek gaan naar nieuwe potentiële huurders
- Adverteren en promoten van huurwoningen